poniedziałek, 26 grudnia 2011

StupidBoy

To takie wpieniające! Czy nie ma normalnych facetów na tym świecie?! Tak wiem pytanie retoryczne... No ale proszę ile razy można wkraczać w to samo błoto? Nawet jeśli z początku wydaje się piękną łąką. Wszyscy to zakłamane świnie myślące tylko o jednym. Choć czasem zastanawiam się czy to nie ja to wszystko wyolbrzymiam i przesadzam. Może sama wszystko psuje? Może czasem powinnam zareagować śmiechem a nie wściekłością? Nie wiem już chyba nic nie wiem. Nie rozumiem już nic. Tego świata. Tych ludzi. Tej |miłości". Mam dość pragnę choć na moment wyjść z tej gry.

Take me away!

Chyba napisze do Mateusza. Nie wiem czy warto znowu to zaczynać. Ale skoro już popełniam błędy to jeszcze jeden mi nie zaszkodzi.

Piosenka na dziś: Coldplay  -  Paradise


Tekst po polsku:

Gdy była zwykłą dziewczyną
Oczekiwała nadejścia świata
Jednak świat był poza jej zasięgiem
Dlatego skryła się we śnie.

Marząc o raju
O raju
O raju
Za każdym razem gdy zamykała powieki.

Gdy była zwykłą dziewczyną
Oczekiwała nadejścia świata
Jednak świat był poza jej zasięgiem
A pociski, które wysyłał, zatrzymywały się na jej zębach

Życie toczy się dalej, staje się coraz cięższe
Koło miażdży motyla
Każda łza staje się niczym wodospad
Podczas nocy, burzliwej nocy
Ona zamknęła swe oczy
Podczas nocy, burzliwej nocy
Odlatując w sen

I marząc o swoim raju
O raju
O raju
Whoa-oh-oh oh-oooh oh-oh-oh

Ona marzyła o swoim raju
O raju
O raju
Whoa-oh-oh oh-oooh oh-oh-oh

La-la
La-la-la-la-la
La-la-la-la-la
La-la-la-la

Wciąż leżąc pod burzliwym niebem
Powiedziała: "Wiem, że słońce zaszło, aby wzejść"

To mógłby być raj
Raj
To mógłby być raj

To mógłby być raj
Raj
To mógłby być raj

To mógłby być raj
Raj
To mógłby być raj

3 komentarze:

  1. świetny blog!!
    Zapraszam na mojego bloga którego zaczełam dopiero prowadzić! Będzie mi gdy zajrzysz!!pozdrawiam:)
    + Obserwujemy?? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta piosenka gwałci system. <33 Mrrr ;3

    OdpowiedzUsuń