sobota, 29 września 2012

Jak się coś pierdoli, to wszystko na raz.



Wszystko się chrzani. Jedna przyjaciółka ciągle ma do mnie pretensje, druga była wczoraj dla mnie potwornie chamska. A dziś jeszcze przyjaciel mnie wystawił i nie wiem co z urodzinami Oli. Kupiliśmy jej razem prezent, a tu wszystko na nic, bo on nie może jechać. Ja po prostu nic nie rozumiem, dlaczego tak musi być, dlaczego wszystko musi się nie udawać. Jeszcze wczorajsza sytuacja z K... trochę mnie dobiła. Zrozumiałam, że ja potrafie sie zakochać, ale jak na złość w kimś w kim nie powinnam, bo to nie ma szans. Tak jest zawsze, czy świat chce mnie wciąż szkolić, przyzwyczajać do rozczarowań? Przecież już tyle mam ich za sobą. Chce, aby to się wreszcie skończyło. I abym w końcu mogła powiedzieć, że wszystko w każdej sferze życia jest dobrze, po prostu dobrze. I nic więcej .

A to moje życzenia dla Oli...



KOCHANA OLU ! 

Te życzenia na kartce są zbyt banalne, więc postanowiłam złożyć Ci własne. Szczęścia, zdrowia, spełnienia marzeń, to oklepane. Ja życzę Ci dobrze wyposażonego amerykańskiego tłustego murzyna, połamiania nóg przy  maturze, zdania prawka za jakimś 1759389... razem, żebyś sie tak najebała aż będziesz leżała w krzakach i widziała krasnoludki, żeby Ci gumka pękła i żebyś wyprodukowała małe tłuste, ale jakże WYPOSAŻONE cygany, choć w połowie tak piękne jak Ty!  Tak abym została ciocią;) żebyś złamała serca paru chłopakom, bo wiele na to zasługuje, żebyś miała kaca przez najbliższy tydzień ewentualnie siedem;) żebyś szalała na rurze kiedy ją zamątujemy z Anitą ! :D Żeby ktoś Ci kiedyś podkradł ubrania przy kąpaniu i żebyś goniła go nago ( to moge byc ja, kuszące) żebyś dostała się do wymarzonej pracy i przeleciała szefa, żebyś była kasiasta i stawiała nam z Anitą browaryy. Żebyś chodziła wiecznie naćpana, nieogarnięta i taka wspaniała jak zawsze. Żeby Twoje sexualne fantazje się spełniły, a pożądanie trwało aż do czasu kiedy będziesz 69 ... letnią babcią i będziesz trzepała sąsiadów, aż tynk będzie leciał ze ścian. Żebyś piła dużo i nadal było ci mało i żebyś szalała tak, by z Morawicy kase Ci wysyłali, dla szczególnie upośledzonych...Żebyś widziała tylko słońce, a kiedy pojawią się chmury zamykała oczy i nadal była szczęśliwa, żebyś zawsze była szczęśliwa i szczerzyła się mimo i pomimo! Żebyś odpalała coś co drugi dzień, a w pierwsze była normalna tak dla odmiany. Żebyś wyjechała do miejsc, które pragniesz zobaczyć i zrobiła sobie sweet zdjęcia (koniecznie z dziubkiem). Mrrr, żebyś poznała Murzyna, Rumuna, Eskimosa, Ruska, Jacka, Zbyszka i takiego tam Koreańca <3 for me :] Żebyś zbudowała iglo z Eskimoskiem i rozwaliła z Cyganem. Żebyś w drugim wcieleniu była kotem to zeswatam Cie z Jackiem .. takie ciacho mówię Ci..:D Żebyś popełniała błędy, ale niczego w życiu nie żałowała, żebyś potrafiła się decydować ( to wielka umiejętność) Żebyś nie bała się marzyć.Żebyś była taka strong women. Żebyś była pierwowzorem. Żebyś wykorzystała Lentusia na połowinkach. Żebyś przestała się tak strasznie podobać chłopakom! Urodo:* I najważniejsze, żebyś dzisiejszy dzień był najlepszy w Twoim życiu! Wszystkiego najlepszego w najgorszym :* Kocham Cie :*:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz